El procés d’alfabetització inicial
Els canvis socials i tecnològics de les últimes dècades, les informacions sobre els processos cognitius que gestionen les activitats d...
Immersió a les arts en la primera infància
Immersió a les arts en la primera infància Projecte de formació de competències artístiques per a tota la comunitat educativa...
Per saber-ne més…
Presentem una selecció de recursos relacionats, de manera directa o indirecta, amb la personalització de l’aprenentatge escolar i ...
Va de tecnologies…
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...
Niños y niñas queridos… por todos