Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...
Francesco Tonucci
«Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de niños y niña...
En context: Un programa de ràdio per revelar notícies falses
Un programa de ràdio per revelar notícies falses Presentem un projecte l’objectiu del qual és que els estudiants elaborin un prog...
Ludificació i ODS: Escola de cuina Xef-Xof
Ludificació i ODS: Escola de cuina Xef-Xof Mar Quintana i Segalà L’escola de cuina Xef-Xof és un projecte ludificat per descobrir...
Recuperar…
Família i escola, traçant conjuntament una educació plena
La situació d’incertesa que estem vivint ens mostra, ara més que mai, que cap metodologia és permanent en el temps, i posa ...
La riquesa de la vida
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Los caminos para ir a la escuela
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...