De l´acció adaptativa saludable a la transformació amb benestar
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Ensenyaments sense aprenentatge
Ens estem moltes hores a les aules, però de vegades les propostes que hi fem no tenen força i les criatures no hi acaben de connectar. T...
Investigaciones sobre el aprendizaje basado en proyectos (ABP)
L’aprenentatge basat en projectes comporta millores significatives en l’aprenentatge de l’alumnat. Edutopía, fundació ...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Educación infantil y políticas de infancia
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Espectacles-cultura: El poder de la màgia
Tots els que avui som aquí hem passat per l’etapa de la infància, i molt probablement la recordem com un temps ple de màgia...
Ens demanen prou el parer?
Les autoritats educatives, i també, a un altre nivell, les direccions dels centres, els sindicats, etc., prenen sovint decisions o implem...