Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Espais d´aprenentatge oblidats (de vegades)
Incompetencia digital
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Teixint amb el teler també s´aprenen matemàtiques
Teixir amb el teler és una experiència agradable per a infants entre 3 i 6 anys que afavoreix l’assoliment de la noció de n...
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Eva Sivill, mestra a Oakland (Califòrnia). Amèrica… i el pot petit
Fa un any que l’Eva va decidir marxar a les Amèriques per viure una experiència irrepetible: treballar com a mestra de primà...