Experiencias y construcción del cerebro durante la infancia.
La convivencia en la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un cambio significativo en su mirada sobre el currículo y los ...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...
LLegeix-li el conte. No li expliquis
Al Mikel, sempre li ha agradat llegir. Llegeix el seu llibre electrònic i en paper, llegeix les notícies i els rètols de les conv...