Hi havia una vegada… Llops, sentits i papallones
Hi havia una vegada... Llops, sentits i papallones M. Àngels Trimiño Moreno Quan la planificació permet recollir l’espontaneï...
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
La recomanació de…
Carlos Lomas Catedràtic d’educació secundària a l’IES Número 1 de Gijón. lomascarlos@gmail.com LA LENGUA DE LAS M...
Rastreando per la Red… Utopedia #5 y #6
Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
La competència digital docent
La competència digital docent Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo ht...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
L’ensenyament de la gramàtica a l’educació obligatòria