Patis x Clima, regenerant l’ecosistema educatiu
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona El redisseny dels espais i dels entorns educatius de manera participada té ...
Volem ser competents
L’Escola Andorrana ha viscut un canvi durant el curs escolar 2014-2015. Aquest canvi s’emmarca en un projecte d’innovació, el...
Famílies: estrangeres en un país anomenat escola?
Música i cultura: De dins del cor
Vaig arribar al cor de gospel Veus.kat, de Lleida, de la mà d’una amiga. La idea bàsica, la que m’atreia, era la possibilita...
Buenas prácticas con TIC en software libre para la creación de libros digitales
Aquest capítol presenta un exemple de bona pràctica orientada a la creació de materials i recursos didàctics. En aquest ca...
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
El nostre camí en la renaturalització dels patis
Carme Cols Clotet Mestra d’Educació Infantil. Torrelles de Llobregat (Barcelona) Josep Fernàndez Quiles Mestre i pedagog. Torrelles de...
Bibliografía