¿Qué “saben” de música los alumnos y alumnas de la ESO?
Cuando pensamos en el aprendizaje musical de los jóvenes, normalmente viene a nuestra mente la escuela. Eventualmente, tenemos en cuenta...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Nenes i nens del món Per a la seva família, la Yvette, als tres anys, és un símbol d’esperança; com a la Nathasha, les ...
Promoure la (inter)professionalitat i la intergeneracionalitat
L’experiència que es presenta se centra en l’educació i la intervenció intergeneracional i es fonamenta en el treball...
Carles Riera i Pujal
Hay maestros que dejan huella y no cabe duda de que Carles Riera i Pujal fue uno de ellos. Seguramente todos los que tuvieron la oportuni...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
Un projecte centrat en els insectes bastó
El treball realitzat al llarg d’un curs amb els insectes bastó va ser un dels projectes d’aula de l’educació infantil....
Hacer música, un valor en muchos sentidos
Treballant en equips, aprenem millor
En aquest article, hi expliquem l’evolució del projecte d’aprenentatge cooperatiu a l’escola Camí del Mig de Matar&oac...