Gestió positiva del conflicte
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Lectura: La señora de los libros
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...
El pensament creatiu: Clau transversal en la formació inicial del professorat
La superació d'un món canviant, que encara recreava amb intensitat arrels i estructures reflexives de base, n'ha provocat un altre de m...
Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
La competencia social en la gestión de la sostenibilidad y de la profesionalización de las cien...
El monográfico responde al primer objetivo de comunicar a la comunidad educativa los fundamentos del proyecto Responsabilidad Social Org...
Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...