Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
Avaluació psicopedagògica. Crits i cants
Cada vegada són més nombroses les veus que criden a favor d’una educació inclusiva que no acaba d’arribar. L’av...
Pedagogia per a la recerca de la millor expressió de nosaltres mateixos. Possibilitant respostes...
L'anàlisi i les reflexions sobre la realitat de les nostres societats en els darrers temps han de ser, juntament amb la reflexió teòri...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
Llibres. Trobades. Convocatòries. Webs
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
Viure amb infants, una nova oportunitat que ens brinda la vida.
Després de tants anys d'haver creat ambients on la mainada pogués créixer en llibertat i amb límits i d'havernos esforçat per acompa...
La pedagogía de proyectos en un caso aplicado: la Escuela Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...