Espais i àmbits d´aprenentatge
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
Notícies d’interès
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
A qualsevol edat podem jugar amb «Pébili»
Som un grup de treball format per persones de dos centres educatius ûl'un rural i l'altre urbà, l'un públic i l'altre privatû i de ni...
Miradas. Libros. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Web
Alumnado competente en el futuro tecnológico
¿Quién podía imaginar hace veinte años que los autores de este artículo podrían estar escribiéndolo, simultáneamente, mientras un...