Circumstància
Com podem afirmar encara que un és el mateix a casa que a la feina, entre els amics que davant dels pares, avui que fa deu anys o el que ...
L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Filosofia 3/18, eina d’innovació.
El títol d'aquest article vol sintetitzar el valor que té el projecte Filosofia 3/18 per a les persones que treballem amb el programa d...
Iniciar en las competencias para el futuro tecnológico
Hemos partido del bloque clásico de estructuras como hilo conductor para presentar una ejemplificación que se vale de un contenido univ...
Libros: Educación matemática y buenas prácticas: infantil, primaria, secundaria y educación s...
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP)
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP) CONSIGNA DE LA EVIDENCIA El aprendizaje solo resulta de una enseñanza dirigida al n...