Liliana Aldai.
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
Els espais de l´escola, eina de transformació educativa
Circumstància
Com podem afirmar encara que un és el mateix a casa que a la feina, entre els amics que davant dels pares, avui que fa deu anys o el que ...
L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Filosofia 3/18, eina d’innovació.
El títol d'aquest article vol sintetitzar el valor que té el projecte Filosofia 3/18 per a les persones que treballem amb el programa d...