Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Máster i Postgrau en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
Descubrimos. Navegando por las webs. Reseñas. Encuentros
Així vam capgirar el suport escolar
El Programa d’acompanyament escolar a secundària (que nosaltres anomenem PROA tarda) té com a finalitat donar un cop de mà ...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Dando lo mejor de nosotros: Un enfoque lúdico para abordar los conflictos de un grupo-clase
Música, cultura y sociedad: la enseñanza de la música a partir de problemas socialmente releva...
La investigación musical desde una perspectiva socioculturalAunque la consideración de los aspectos sociales y culturales en el estudio...
Baiba Krumins Grazzini: «Hi ha un mestre interior en cada infant»
Llibertat, autonomia, respecte són paraules que continuen ressonant intensament entre el professorat inquiet, que cerca alternatives a un...