Algunes reflexions sobre el treball per competències i l’educació científica.
Aquest article parteix d'una afirmació: ½Per competències,ja hi treballem, perquè fa temps que pensemjunts les nostres experiències ...
Las voces adolescentes y el canto en la secundaria: un reto al alcance de todos
Mi identidad
Introducciónidentidad personal. identidad Nacemos como seres racionales, pero debemos construir nuestro yo. A través de las circunstanc...
Servicios educativos integrados: compartir y colaborar para la mejora profesional
El Departamento de Educación de Cataluña, como la mayoría de administraciones educativas, se dotó de un conjunto de profesionales (la...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Lideratge per a l´aprenentatge. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
¿Votamos? Mejor buscamos el consenso
Els patis de les escoles: espais d’oportunitats educatives
El pati és un espai educatiu privilegiat als centres escolars i tan important és la morfologia que té com l'ús que se'n fa. Aquest ar...