Material complementari: Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica
Material complementari Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica PRIMERA SESSIÓ. PRIVACITAT I RISCOS D’INTERNET 1.1...
Pistes per a l’avaluació: Imprescindibles per a una vida quotidiana respectuosa
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Aprenent fent
Quan la mirada de la persona adulta és atenta i reflexiva, quan l’espai i els materials han estat pensats per provocar l’acci&oacut...
Fragilitat
Hem construït una societat que no vol el dubte, que no admet la discrepància, que no estima la incertesa, que anul·la el dèb...
Horitzó 2020
Posem l’accent de l’acció educativa en la xarxa.
La societat xarxa desplaça l'acció educativa a la xarxa. Mitjançant aquest moviment, els centres docents esdevenen nodes que interactu...