La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
Impressions del seminari pilot sobre PEE-TAX a l’Alt Empordà.
El procés formatiu dels diferents professionals relacionats amb el seminari pilot sobre PEE-TAX a l'Alt Empordà ha generat un procés d...
Reptes actuals en la pràctica educativa infantil
Sobre la construcció de ponts interdisciplinaris, fonamentats en evidències rebudes des de la neurociència, la psicologia i l&rsq...
Entrevista a Vicenç Arnaiz Sancho: «Necessitem cultura de la salut mental a l’escola infantil»
Els equips d’atenció primerenca constitueixen un suport fonamental per a les escoles infantils, però avui dia estan gairebé...
Preparar la rentadora, una activitat quotidiana
La vida diària brinda als professionals de l’educació múltiples i variades oportunitats de realitzar aprenentatges signific...
Pistes per a l’avaluació: Com pots valorar si la teva pràctica educativa és neuroeducativa?
Una educació per afrontar el previsible col·lapse socioambiental
Marta Pascual reflexiona sobre la necessitat que des de l'escola desmuntem les suposades veritats que la cultura desenvolupista ens ha in...
El Servei Educatiu de l’Alt Empordà (SEAE) dins la xarxa dels plans educatius d’entorn de la com...
En aquest article, es posa damunt la taula un procés de reflexió sorgit des del Servei Educatiu de l'Alt Empordà (SEAE); les contradic...