Un municipi en xarxa: el Pla Educatiu d’Entorn d’Olot.
L'educació no és una tasca exclusiva de l'escola. És tota la societat la que s'ha de responsabilitzar de l'educació dels infants i de...
La educación más allá de las palabras
La habilidad comunicativa de las personas que educanUna persona que educa es, ante todo, una persona que comunica. La habilidad para comu...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
L´autoregulació, el ritme i les famílies
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació
Notícies d’interès
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...