Controversias sociocientíficas
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
Notícies d’interès
Un mundo de color
Incorporació d´educadors socials a les escoles
Incorporació d’educadors socials a les escoles Rut Barranco, Eva Bretones Enfront dels interrogants que continua plantejant la incorporac...
El Club de Valientes en el segundo ciclo de infantil
Elisabet Gómez Trapero Prevenir la violencia desde educación infantil es necesario y posible gracias a actuaciones basadas en evidencias ...
Educar para la justicia global. Una (pre)ocupación urgente
Brenda Bär Kwast, Laura Campo Cano, Laura Rubio Serrano Las entidades de educación para la justicia global (EpJG) hace años que encuent...
Una pissarra
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Rebeca Wild. Nou paradigma educatiu
Wild presenta un nou paradigma educatiu que se centra en el desenvolupament de l’infant respectant-ne els processos evolutius. Parteix de...