La infància, nou producte comercial
Ha començat una cursa entre moltes escoles, escoletes i tota mena d’espais educatius per mostrar la seva feina a les xarxes socials, sobr...
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Petjades de plaer
Experimentar per plaer, i per tant descobrir i aprendre mitjançant aquest motor hauria de ser el que empenyés els infants i les persones...
Desig
Que avorrit que deuria ser fer l’amor al Paradís! Tot conegut, tot mostrat, tot present i tot a l’abast. De fet, tot el Parad&iacut...
Poblar l’escola per habitar la societat
En aquest article, s'hi exposa una experiència d'aula amb alumnes de cinquè de primària que va portar a la realització d'una exposici...
Políticas educativas y la integración de las TIC a través de buenas prácticas docentes
La incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a la societat en general, i específicament al m...
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...