El llenguatge en la vida de l’aula.
Aquest article ens parla de la importància del llenguatge com a instrument per participar activament en l'aprenentatge i la vida social....
«De tothom i de cadascú» un projecte amb punt i seguit.
L'estiu del 2007, a través del Consell Comarcal del Bages, a la Regidoria d'Immigració de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, hi ...
S’hauria de descalçar els infants per a la migdiada?
Al·ludir a com n'és de poc higiènic que les criatures s'estiguin al llit amb les sabates que han utilitzat per caminar al llarg del ma...
EL IIMI y la música como motor de cambio social
Cuatro historias realesSe llama Hugo (nombre ficticio), tiene 20 y años y toca el contrabajo. Viene de una familia de músicos salvadore...
Políticas TIC en educación: ¿un viaje a ninguna parte?
La política española en relación con las TIC en los últimos años se caracteriza por una sucesión de planes grandiosos, para situarn...
Biblioteca de Aula. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA Todas las recomendaciones que os presentamos a continuación versan sobre los diccionarios y las enciclopedias. Esta ti...
Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...