Liderazgo participativo
Faro
Pistes per a l’avaluació: Els infants i els docents: coreografia conjunta
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
Pedagogia per a la recerca de la millor expressió de nosaltres mateixos. Possibilitant respostes...
L'anàlisi i les reflexions sobre la realitat de les nostres societats en els darrers temps han de ser, juntament amb la reflexió teòri...