Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La mort en les lectures personals de lectors adolescents
La construcció d’un lector adolescent està subjecta a molts factors de tipus social i cultural. Què mou els nois i les noie...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Un microrelat darrere un quadre
La seqüència didàctica plantejada es basa en la lectura del microrelat sobre l’observació d’una obra pictò...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Webs
Amistad en el segundo ciclo de educación infantil