Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Amb les famílies: Ser nena, ser nen…, en família
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Proyecto globalizador en un centro educativo. Educación física interdisciplinar: juegos olímpi...
La ceguera literaria de la enseñanzaBorges cita una aporía china en la que se pide a tres invidentes que describan un caballo. El que h...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Un assessorament de centre acollidor.
L'article mostra el procés d'un assessorament de centre acollidor que pretenia assentar les bases d'una mirada profunda envers les neces...
«Priora.net. Fem un avui sostenible». Una jornada ambiental al Priorat.
És un fet reconegut que el Priorat gaudeix d'un entorn natural privilegiat i relativament poc degradat, si el comparem amb altres comarq...