La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
La tira.
Notysing
Valoramos la aplicación Notysing; sus características y funcionalidad como herramienta didáctica para el entrenamiento vocal y auditiv...
L’aventura de pensar.
L'experiència que seguidament presentaré, s'ha viscut amb un grup de tercer de primària que enguany ha començat el programa de Kio i ...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
Comentem: Una pedagogia de la confiança.
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l´escola
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l’escola Edgar Iglesias Vidal, Pere Soler Masó En aquest monogràfic hi present...
Quina incidència té la formació en els centres?
El treball que s'ofereix a continuació és fruit de la col·laboració entre dues institucions implicades en la formació: el Centre de ...