El nostre Projecte Llegim: Un replantejament del procés educatiu amb un enfocament completament ...
El Projecte curricular de centre del nostre institut és a la base del nostre Pla de millora i també del Projecte de direcció. Va ser v...
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes El model dialògic de prevenció i resolució ...
L’ús de la Viquipèdia a l’educació primària: complexitats i reptes
Sovint, i amb l’objectiu de treballar la competència digital, demanem al nostre alumnat que utilitzi la Viquipèdia per cercar i co...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Frato
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
Miradas. Libros. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Web