Avaluar és millorar, no classificar
La construcció del bon tracte en la família
El procés de criança i desenvolupament de les criatures humanes des que neixen fins que es poden fer càrrec d'elles mateixes és molt ...
ENCUENTROS
V Congreso Internacional de Educación Ambiental (Diálogos por un cambio social y propuestas para la acción). El congreso está promovi...
La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
Pistes per a l’avaluació: Una altra avaluació
Entre els múltiples tipus d'avaluació que tenim al nostre abast, hi ha aquella que podem practicar a través de l'observació del joc.
Autonomia de centres, reptes i oportunitats dels darrers temps
Els conceptes autonomia de centres i retiments de comptes sempre han anat indissolublement units. No es pot concebre, des de la responsab...
La LOMLOE a l’educació infantil
Canvis, desafiaments i oportunitats Sílvia Blanch Gelabert Universitat Autònoma de Barcelona Carme Oriol ICE de la Universitat Autònoma...
L’elecció escolar a debat: entre llibertat i equitat
L’elecció escolar és un element central de les polítiques educatives, amb una importància que no para d’augmen...