La LOMLOE: Un currículum competencial per afrontar els desafiaments del segle XXI
César Coll Salvador Universitat de Barcelona Elena Martín Ortega Universitat Autònoma de Madrid Mariana Solari Maccabelli Universitat d...
Material complementario: Modelo de cuaderno de aprendizaje. Tinkering: de la mano al pensamiento
Diana-autoevaluacion Escalera metacognición Rúbrica de observación de aprendizaje cooperativo en el aula. (Fuente: Rúbrica evaluac...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
Espais amb encant
La química de las funciones biológicas en el cuerpo humano
¿Cómo promover la competencia científica?Las ciencias experimentales, como parte de la cultura generada por la humanidad a lo largo de...
La LOMLOE: Una oportunitat per millorar la societat del segle XXI
Mariana Solari Maccabelli Universitat d’Extremadura. Càceres Raquel Borrero López Escola Ramón Izquierdo. Badajoz El procés ...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Ecoescoles: creant vincles entre la comunitat local i la comunitat educativa