Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Que no canviem perquè tot romangui igual
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
L’emoció de la lectura, l’emoció de la trobada
Com podem fer classe als qui no en volen rebre
La LOMLOE en educación infantil Cambios, desafíos y oportunidades
Sílvia Blanch Gelabert Universidad Autónoma de Barcelona Carme Oriol ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona Este artículo rec...
Un sistema per cuidar-nos
Un sistema per cuidar-nos Raúl Martínez Robles De la mateixa manera que passa a les nostres vides personals, als centres educatius els eq...