Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Educamos entre todas
Educamos entre todas Aportaciones de las educadoras y los educadores sociales en la escuela Rosa Guitart Aced La incorporación de la educ...
Nou currículum, nova avaluació
Nou currículum, nova avaluació Jordi Musons i Mas Ja fa dos cursos, a l’escola Sadako vam engegar la creació d’un procé...
Per un amic donaria la vida
A la classe de mitjans grans (de 4 a 10 anys) de l’escola de Rellinars els infants han parlat sobre l’amistat. Han contestat les pregunte...
Propuesta didáctica: Oralidad y juego dramático.
La educación musical en el sector rural del departamento de Boyacá (Colombia): Una realidad ign...
Pensaments negatius. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.