Referents relatius a la identitat en la cultura visual infantil
Educant en emocions: cartes que curen ànimes
Educant en emocions: cartes que curen ànimes Ana M. Rodríguez Melero, Antonio Joaquín Franco Mariscal Educar en emocions a l’etap...
«Jo també vull que mirem el meu llibre!»
L’experiència del llibre blanc la duem a terme a l’escola La Llacuna des de fa vuit cursos i està basada en una proposta de ...
La recomanació de…
Carlos Lomas Catedràtic d’educació secundària a l’IES Número 1 de Gijón. lomascarlos@gmail.com LA LENGUA DE LAS M...
Formar mestres competents: un repte difícil per al sistema educatiu
Sovint, quan s'analitza la situació de les escoles i la qualitat de l'ensenyament que s'hi imparteix, es fa referència a la competènci...
Inclusión del alumnado con discapacidad
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Educació i municipi. Apunts d’una experiència de projecte educatiu de ciutat
Una participació més àmplia dels municipis en l'educació ha de servir per desenvolupar projectes collectius amb la coresponsabilitat ...