De lo visible a lo invisible: vivencias docentes en la incorporación de un videojuego de estrategia
PresentaciónDesde una perspectiva construccionista y ecosistémica, la incorporación de videojuegos en educación, al igual que cualqui...
El paper de la natura en el camp educatiu: aportacions des de la neurociència
Marta Portero-Tresserra Universitat Autònoma de Barcelona Els estudis realitzats en l’àmbit de la neurociència en relació am...
Glogster, más que un póster y una infografía
Glogster, más que un póster y una infografía Glogster es una aplicación de la web 2.0 que permite la realización de póst...
El videojuego fuera del aula: la socialización en los espacios de ocio.
Canàries: naturalitzant l’escola des d’una perspectiva transversal i ecosocial
Elisa Isabel Suárez Romero María Antonieta Hernández González Programa d’Educació Ambiental i Sostenibilitat del Servei...
SplaiEnglish: compartim el nostre anglès amb les famílies
El bloc d'anglès de l'Escola Splai pretén apropar l'aprenentatge de l'anglès a la comunitat educativa, reflectir les activitats dutes ...
Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...