Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
El taller de les papallones
La participació de tots els sectors de la comunitat educativa és possible si s’unifiquen objectius que redundin en benefici dels i...
Autonomia amb garanties i confiança.
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
La natura ens acompanya
Marta Secall Roca EBM Xiquets i Xiquetes. Valls (Tarragona) Les dues escoles bressol municipals de la ciutat de Valls, acompanyades per d...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...