El treball a l'aula amb els grups estables de convivència (I)
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Roger Font, educador: «L´escoltisme és una manera d´ensenyar valors i crear esperit crític»
Roger Font, educador: «L’escoltisme és una manera d’ensenyar valors i crear esperit crític» La tradició familiar ...
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar A Cardedeu s’ha intentat que cada escola pública tingui al costat una pla&...
La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
I tu, ets agent de canvi educatiu?
I tu, ets agent de canvi educatiu? Ana Murcia Asensio Directora EOE Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ La tornada a l’escola s...
Inspira STEAM: un projecte de la Universitat de Deusto, la uniOVI i centres de primària
Inspira STEAM: un projecte de la Universitat de Deusto, la uniOVI i centres de primària Inspira STEAM és un projecte pioner per al foment...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...