Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
Lleida: espais que eduquen, patis per a tothom
Un projecte col·laboratiu de transformació educativa de patis Comissió promotora del projecte Espais que eduquen, patis per a tothom* P...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
Transformar un pati per revolucionar l’escola
Elena García Rodríguez Mestra i coordinadora del projecte Somni mediterrani, el nostre pati, del CEIP Mar Mediterráneo. Almeria Ám...
Bases para una teoría general de la edición didáctica