Patis x Clima, regenerant l’ecosistema educatiu
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona El redisseny dels espais i dels entorns educatius de manera participada té ...
Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Branques bestials
«Ambigüitats» és un projecte d’Agnese Poretti que s’ha realitzat l’any 2005-2006 amb els nens de l’esc...
Art en moviment
El centre públic Els Alocs, de Vilassar de Mar, es defineix com una escola amb un equip obert a les situacions de canvi i que vol donar r...
Límits i oportunitats del marc normatiu espanyol en els espais exteriors dels centres educatius
Mariona Genís Vinyals GREDITS, Bau, Uvic. Sòcia d’Arquitectura Genís Planelles La incorporació de la natura a l’espai ...
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...