Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
Escoltar batecs, expressar batecs
Tenir cura de la vida que som Begoña González Minguillón Coordinadora pedagògica de l’escola viva El Roure. Sant Joan de Med...
Mercedes Irles. “La senyoreta” ha fet 100 anys
«Pero si yo soy muy antigua!», diu Mercedes Irles, nascuda a Sevilla fa ni més ni menys que 100 anys. Un segle de vida dóna per expli...
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
El futur de l’educació a la natura
Katia Hueso Kortekaas Grupo de Juego en la Naturaleza Saltamontes. Collado Mediano (Madrid) Universitat Pontifícia Comillas. Madrid L’edu...
L’educació com a restauració
Utilitzaré la metàfora de la restauració, que diferencia entre la cuina i el menjador i ens permet entendre una mica millor aquest esc...
EN LÍNI@: Està en perill l’escola inclusiva?
Les retallades estan perjudicant clarament totes les escoles de l'Estat, tant les públiques com les concertades, i també, en una mesura...
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...