Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
La resiliència és un procés d’adaptació comunitària
Òscar Gussinyer Cooperativa Resilience Earth (La Garrotxa). Ambientòleg especialista en disseny pel desenvolupament regeneratiu i de faci...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Fent i desfent, aprèn l’aprenent!
En aquest article, s'hi presenta una activitat de resolució de problemes amb alumnes del cicle superior de primària en la qual es mostr...
Els continguts ajuden a viure, els valors canvien la vida