Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Canvia el pati, canvia el món
Projecte de renaturalització del pati del CEIP Parque Europa Concha Breto Guallar Roberto Navarro Arbués CEIP Parque Europa. Utebo (Sarag...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
La natura que som
Cooperativa Experiència Educativa El Roure Sant Joan de Mediona (Barcelona) JUAN PACHÓN La vida i la natura són dos termes que expresse...
L’ús de la Viquipèdia a l’educació primària: complexitats i reptes
Sovint, i amb l’objectiu de treballar la competència digital, demanem al nostre alumnat que utilitzi la Viquipèdia per cercar i co...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Patis vius a l’escola infantil Sabina
Equip educatiu de l’escola infantil Sabina L’article recull la trajectòria de l’escola infantil Sabina respecte a la transforma...