Bibliotecas escolares en Brasil
Per què urgeix la renaturalització dels espais i dels temps educatius?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...
L’empremta del passat per construir el futur
Què necessita un cargol per ser feliç? Un lleó podria viure en una illa? Quin és el camí que fa un os fòssil...
Un congrés de MRP per educar i aprendre en un escenari nou
Ens trobem en ple procés del IV Congrés «Educar i aprendre en un escenari nou» dels MRP de l’Estat. Estem vivint momen...
Art en moviment
El centre públic Els Alocs, de Vilassar de Mar, es defineix com una escola amb un equip obert a les situacions de canvi i que vol donar r...
Andalusia: espais educatius sostenibles i saludables
Una mirada interdisciplinària des de la formació del professorat Yajaira Grao Moral Javier García Blanca Irene Castañeda Cazorla C...
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
L’exterior de l’escola: un espai educatiu més
Beatriz Ferreira Varela Escola infantil municipal A Caracola. La Corunya L’exterior d’una escola és un espai educatiu més. Tant ...