27 llunes i una pandèmia després
Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Urduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. Delika (Àlaba) Renaturalitz...
Enseñanza de lenguas y TIC
La aparición y evolución de las TIC ha supuesto una revolución en gran parte de los aspectos relacionados con la vida social, cultural...
Biografía y autobiografía, un puente entre autores y aprendices
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
El futur de l’educació a la natura
Katia Hueso Kortekaas Grupo de Juego en la Naturaleza Saltamontes. Collado Mediano (Madrid) Universitat Pontifícia Comillas. Madrid L’edu...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Acompanyar les primeres passes
La intenció d'aquest escrit és explicar una experiència matemàtica que neix del procés constant d'aprenentatge que fem adults i infa...
Material per a l’alumnat: Dialogue, per tant, convisc
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...