L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
La normalitat
Considerem normal tot allò que ens serveix de norma, tot allò que ens proporciona seguretat perquè es basa en unes regles que det...
Aprenent les característiques dels animals invertebrats mitjançant claus dicotòmiques
Experiència realitzada amb alumnat de tercer de primària durant la qual es van utilitzar claus dicotòmiques com a recurs per treb...
Amb les famílies: Decàleg «Compartir l´educació matemàtica amb les famílies»
Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
Estableciendo puentes escuela-familia
En este artículo os presentamos a modo de compilación propuestas para establecer puentes entre escuela y familia con la intención de tr...
Currículo inclusivo
Currículo inclusivo Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Orientadora del EOEIP número 4. Zaragoza. Blog Mon petit coin ...
Superar les bretxes digitals
Superar les bretxes digitals Reptes, oportunitats i propostes des de la mirada de l’aprenentatge híbrid Miquel Àngel Prats i Ferná...