Milena en qüestió
Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
En líne@: ¿Interfieren las familias en los procesos de la escuela?
Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
11 reptes per a l’escola des d’una mirada prospectiva
L’escola està en crisi. Les coordenades passades no serveixen per navegar pel segle xxi. Els centres docents estan proposant noves br&uac...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...