Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
Una escola per aprendre
Tal com planteja Zygmunt Bauman en la seva obra Els reptes de l’educació en la modernitat líquida, l’escola necessita una tr...
Per a què serveixen les TIC?
Al present article, s’hi planteja una reflexió al voltant de la utilitat de les tecnologies de la informació i la comunicaci&oacut...
El projecte lingüístic de centre
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...
Tocant la prehistòria
Al present article, s’hi mostra la proposta d’un model educatiu que pretén apropar l’alumnat de primària a la hist&ogr...
El programa TEI: tutoria entre iguals
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels tem...