Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Recomanacions de Bibliomèdia: Jo soc
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Jo soc DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 El Martí, el protagonista d’aquesta història, fa...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
Recomanacions de Bibliomèdia: El nou
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA El nou ALMOND, D. Barcelona. Animallibres, 2021 Tenim un nou llibre de David Almond, l’autor que tant ens va...