En territori amic: El llenguatge de l’espai a l’entrevista
La manera com se situen en l’espai les persones que participen en una entrevista dona informació no verbal sobre la relació que s&...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
GoNoodle i altres aplicacions mòbils per a la classe d’educació física
Les noves tecnologies, juntament amb els dispositius mòbils, han representat una bona revolució també per a l’àrea d...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
La hipòtesi fantàstica
Una de les grans preocupacions que trobem a les escoles és que l'alumnat tingui un bon nivell d'expressió escrita, que sigui capaç de ...
Educar per la justícia global. Una (pre)ocupació urgent
Educar per la justícia global. Una (pre)ocupació urgent Brenda Bär Kwast, Laura Campo Cano, Laura Rubio Serrano Les entitats d’ed...
Lideratge per una escola que aprèn
L’encant de liderar una escola que aprèn es troba en la gràcia de crear uns vincles ben ferms entre les persones que formem part d...
L´assessorament, repte o necessitat?
L’assessorament, repte o necessitat? Pepi Torres Moltes escoles estan immerses en processos de transformació i millora amb l’objectiu...