Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital