Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Una banda musical en La Forja
El poder de la música nos ha hecho más grandes Meritxell Pujol Rovira La Escuela La Forja es un centro educativo de El Lluçanès co...
Nenes i nens que es posen les «ulleres ODS»
L’avaluació de les innovacions educatives
La innovació educativa és percebuda, avui en dia, com una estratègia fonamental de la millora de la qualitat educativa. Un centre...
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...