De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Globo sonda
Comprobemos si la Tierra es redonda Sixto Moya Calatayud, David Navalon Bernabeu Sabemos que como maestros y maestras no podemos enseñarl...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Material complementari: Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica
Material complementari Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica PRIMERA SESSIÓ. PRIVACITAT I RISCOS D’INTERNET 1.1...
Parlar abans d'escriure i pensar abans de parlar
Parlar abans d’escriure i pensar abans de parlar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Es presenten situacions ...
Acompañar las sexualidades nos pide creatividad
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal El acompañamiento a las sexualidades y a las afect...