IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
La llibreta de quadrícula de 5 mil·límetres
És urgent que transformem la manera d’educar a les nostres aules. La situació que hem viscut al llarg dels darrers deu mesos ha po...
Tot no els va anar tan bé
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes
Nou currículum, nova avaluació
Nou currículum, nova avaluació Jordi Musons i Mas Ja fa dos cursos, a l’escola Sadako vam engegar la creació d’un procé...
Cap a un currículum competencial
Cap a un currículum competencial L’experiència de l’Institut Bellvitge Adela Barreda Pascual L’article explica la transfor...