Bienestar docente. La práctica de la meditación
Nova Junta del FEAEC
Lideratge per a la cura, un nou paradigma per al benestar col·lectiu
El context i els qui en formen part donen lloc a centres molt diferents. Tanmateix, hi ha variables que fan que un centre mantingui un bo...
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...
Ser lliure és fer el que em doni la gana?
En la lectura del capítulo 7 de "Pimi" (Lipman, 2005), los padres de dos niñas van una tarde a visitar a un amigo al hospital. Las dos n...
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Com podem fer un rellotge d’aigua?
Hi ha molts tipus de rellotges. Els uns porten busques i se’n diuen analògics, uns altres donen l’hora amb xifres i reben el nom de...
El procés de lectoescriptura en alumnes amb necessitats educatives especials
Els dispositius mòbils estan protagonitzant una revolució a les aules, perquè actuen com a facilitadors d’experiènci...